دوره های آموزشی احمد حجازی

دوستان عزیز سلام.

بعد از چندین ماه دوری از وبلاگم، دوباره تصمیم گرفتم به این سایتم سر و سامان بدم. و به زودی با مطالب جدید در خدمتتون خواهم بود :)

از این به بعد فعالیت های آموزشی ام را بسیار جدی تر از قبل ادامه می دهم. و علاوه بر مقالات آموزشی تالیفی و ترجمه، ویدئو های آموزشی را در این سایت منتشر خواهم کرد.
ویدئو های آموزشی من با وسواس زیاد تهیه میشوند و کیفیت بسیار مناسبی دارند. تقریبا برای هر یک ساعت ویدئوی آموزشی، قریب به ده ساعت زمان صرف میشه که شامل تهیه ی سرفصل های آموزشی و برنامه ریزی ویدئو، سپس ضبط ویدئو و در نهایت ویرایش ویدئو (حذف نویز های صوتی/تصویری، افزودن افکت های مناسب و ...) می شود.
و امیدوارم که این کار که انرژی بسیار زیادی رو از من میگیره و واقعا با عشق انجامش میدم، در نهایت به ثمر بشینه و مورد پسند مخاطبان فرهیخته ی این سایت (شما عزیزان) قرار بگیرد.

زمینه های آموزشی من، در رابطه با طراحی وب، برنامه نویسی، لینوکس، هک و ویروس نویسی و دروپال و... می باشد.

از الان به شما قول میدهم که کیفیت ویدئو ها بسیار عالی هست و سطح علمی بسیار خوبی دارد و دانلود و مشاهده ی آن ها برای شما بسیار ارزنده و مفید خواهد بود. لطفا مجددا از این سایت بازدید کنید و منتظر اخبار جدید باشید.

با تشکر از دوستان گرامی :)
پیروز باشید.

- احمد حجازی

نظرات شما

قسمت نظرات با استفاده از سرویس دیسکاس پیاده سازی شده است. متاسفانه این سرویس از داخل ایران قابل دسترس نیست. لطفا از آی پی خارجی استفاده کنید.