تعمیرات سایت

در این چند روز مشغول انتقال سایت به سرور های جدید بودم و همچنین مشکلات دیگر را نیز برطرف نمودم و سایت را تعمیر کردم و به همین خاطر چند روزی سایت قابل دسترس نبود.
در حال حاضر این سایت توسط سرور های بلوردیزاین میزبانی می شود که برای دروپال بهینه سازی شده اند و امیدوارم که مشکلات گذشته که ناشی از ضعف سرور قبلی بود، دیگر تکرار نشود.

قبل از این، میزبانی این سایت و (سیستم multisite زیر مجموعه ی آن) توسط یک شرکت دیگر انجام میشد که خیلی کند و مشکل دار بود و ضرر فراوانی را به ما وارد کردند و احتمالا در آینده نام شرکت فوق را معرفی کنم تا دوستان هشیار باشند و از آن شرکت محصول خریداری نکنند.

اما الان میزبانی سایت بر روی سرور بلوردیزاین می باشد که راه اندازی و پیکربندی ویژه‌ی آن توسط تیم بلوردیزاین و اینجانب انجام گرفته است.

و همچنین مفتخر هستیم که سرویس هاستینگ ویژه بهینه سازی شده برای دروپال و سازگار با همه ی سیستم های مدیریت محتوای دیگر را ارائه می کنیم. سرویس هاستینگ بلوردیزاین و فروش نمایندگی Reseller ویژه با قیمت مناسب؛ در آینده ی نزدیک جزء طرح های این تیم خواهد بود.

و هدف اصلی ما این است که هاستینگ را با طراحی وب حرفه ای ادغام کنیم و به این وسیله کار را برای مشتریان طراحی سایت آسان تر از قبل کنیم. به امید آن که این تلاش ها، به پشرفت فناوری تحت وب در کشور عزیزمان کمک کند.

کار بعدی ما، طراحی مجدد سایت بلوردیزاین خواهد بود. و به زودی تعرفه‌ی قیمت های میزبانی و طراحی سایت حرفه ای در پرتال خبر رسانی بلور دیزاین به نشانی http://www.boloordesign.com/ به اطلاع عموم عزیزان خواهد رسید.

نظرات شما

قسمت نظرات با استفاده از سرویس دیسکاس پیاده سازی شده است. متاسفانه این سرویس از داخل ایران قابل دسترس نیست. لطفا از آی پی خارجی استفاده کنید.